TORDAGEN NÄRMAR SIG


Efter min halvt katastrofala IKEA-tripp var jag dödens trött. Efter att F och jag ätit rester från gårdagens fantastiskt goda gulaschsoppa somnade vi nästan i soffan. Åkte sen till mötet och ser fram emot torsdagen ännu mer. Och F kommer vara så jäävla snygg och jag hatar att jag inte kommer kunna pussa honom på grund av allt folk och på grund av att vi jobbar.

Gick inom KICKS på hemvägen och gick sen upp för att färga håret - blev typ ingen skillnad. Jävla mög. Utväxten skimrar nu i guld och vet inte om jag gillar det. 

Provade lite fler sminkningar, men är fortfarande kluven när det kommer till färg på ögonskuggan jag ska ha på torsdag. Lila? Grön? Ljusbrun? Mörkbrun? Svart?

Tro det eller ej, men grön var jäkligt snygg. Egentligen borde jag väl ha lila eftersom jag har gröna ögon, grönt på grönt kan bli lite så där. Brunt också. Det smälter liksom ihop.


Kommentarer
Postat av: Tess

vad händer op tors?

2011-02-07 @ 22:32:37
URL: http://theresehanssons.blogg.se/
Postat av: m

Jag ska vara värdinna på HD-galan!

2011-02-07 @ 23:43:18
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0