SVETTIG CHAJ

Kom precis hem från en timme på gymmet och känner mig som en ny människa! Crosstrainade i en halvtimme och körde lite olika övningar efteråt som Faruk visade mig i måndags när vi tränade ihop. Gud, har aldrig varit så svettig i hela mitt liv. Det blev lite morgonträning för min del innan också, haha. 

Nej, usch, nu får jag skärpa mig. Ska göra lite lunch snart, sen hoppa in i duschen, läsa lite innan jag drar till skolan och sen är det föreläsning hela dagen lång. Ikväll ska jag göra så här mycket:                                                      

Inget alltså. Titta på några Desperate Housewives-avsnitt på sin höjd. OM inte någon vill träffa mig det vill säga. Så... anyone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0