SVAMPINJONER OCH MELON




Therese kom hit innan så gick vi till ICA och köpte mat och gick sen hem till mig och åt. En stor eloge till Tess som är världsbäst på att tvätta och skära champinjoner och melon! Vi åt det och kräftor och romsås på ett bröd som min mormor gjort. Efter ett tag så dog vi i min soffa och matkomade lite, tittade på TV och tog igen en massa som vi missat.

Sveriges värsta bilförare gick på TV och vi hittade nya favoriter - tvillingarna Freddan och Martin. SÅ JÄVLA BRA!!! Ja, i alla fall, när Tess hade gått och vi hade försökt vara nyttiga tog jag fram min nutella-liknande kräm, tittade lite på den, tänkte på det sammanlagda kaloriinnehållet och äh vad fan. Sen var jag fast. 

Snart kommer Faruk hit! Vilka bra avlösare jag har förresten, polare och pojkvän som jobbar skift för att hänga med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0