MR MUSCLE I NEED YOU




Pappa har alltid de rätta knepen som gör en på bättre humör!
Helt otroligt. Det kan vara allt från att trimma pensionärerna på OJ, till att bjuda på lunch en grå fredag, prata allvar och om egna erfarenheter och hjälpa en att få bästa möjliga ljud på sitt rum, sätta upp en bokhylla samt en j ä k l a massa skämt och skoj.

Det är precis så min kvalitetstid med pappa har sett ut idag. Sitter i mitt helt nystädade rum (vid mitt skrivbord faktiskt, händer inte ofta med laptop) och lyssnar lyssnar på musik, kollar bloggar och tråkiga Facebook.

Min nya förstärkare står bredvid mig på skrivbordet, måste hitta ett snyggt bord som jag kan ha den på, och den kom precis lagom i tiden. Behövde en förändring, om än så liten, också behövde jag kasta ut mina gamla små datorhögtalare med världens störta baslåda som bara tog en jäkla massa plats! 

Nu ska jag fortsätta pyssla i mitt rum, sen ska jag ha hemmaspa. Bra fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0