LÖRDAG



Mamma hade en korg och syrran och jag en - syrran och jag fick någon idé om att vi bara skulle ha gröna saker i vår och så blev det, hah..

Sjukt mysigt hos mams igår. Var på Väla i en evighet, sen spenderade vi minst lika mycket tid på MAXI eftersom jag och min syrra bara gick runt och fjantade oss hela tiden. Åkte hem och mös, tittade lite på Solsidan, åt världens godaste kvällsmat (oxfilé, potatisgratäng, sås och världens godaste sallad, nyttigt haha, men så sjukt gott) sen tittade vi på Melodifestivalen och jag kan säga att mamma har ALLDELES för bra bild på TVn för att det ens ska vara roligt att se Melodifestivalen! Usch. Lasse Stefanz framträdande var därför inte att leka med, eller det äckliga hårstrået Nicke Borg hade på sin axel...

Blev upphämtad av F, tittade på Two and a half men hela natten och somnade i F's famn mitt under ett avsnitt samtidigt som han klappade mig. Mysigt? Eh, ja!

SNART:
söndagsdate med Migis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0