JOBBIG NATTSITUATION


Inatt (ja det blev väldigt sent) när jag skulle gå och lägga mig var det ett otroligt enerverande ljud som störde mig och hindrade mig från att falla in i min skönhetssömn. Ååh! Jag höll på att bli vansinnig!

Tänk er ett ljud som kommer av att någon skrapar ett föremål mot något räffligt, ett ljud som är för lågt för att höra om det inte är knäpptyst men för högt för att kunna tänka förbi det och somna. 

Gick runt som en galning i lägenheten och letade efter vad det var som lät. Hittade det inte. Det kändes som att varje gång jag reste mig från sängen och gick mot fönstret (där jag tror att det kom ifrån) slutade det, men det kom inte från fönstret och inte utifrån, inte från elementet, inte från de avstängda datorerna eller tvn. 

Det hela slutade med att jag gick och hämtade öronproppar (som jag aldrig tidigare sovit med fastän jag bor på Helsingborgs värsta fest-gata) och sov som en gud. Jag sov igenom F's alarm och allt! Kanske ingen bra idé när man ska till skolan, men på lediga dagar så...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0