IT'S JUST NOT MY DAY



  1. Glömmer stänga av spisen efter jag lagat mat och två plattor är på i en timme och hade varit det hela dagen om jag inte gått in i köket innan jag sprang till tåget.
  2. Stressar som en idiot till tåget och glömmer därför posta ett förbannat brev som måste postas idag.
  3. Håller på att smälta bort så varm jag var när jag sätter mig på tåget, så bestämmer mig för att dra ner dragkedjan på jackan. Fastnar i det tunna bandet i midjan på min nya tröja och kommer inte loss. Slutar med att jag får slita i tröjan och det tunna tyget gick sönder.
  4. Det snöar i Lund.
  5. Ska möta Oki men hittar inte hennes hus, så står ute och fryser i 10 minuter.
  6. Föreläsningen boring as hell och jag gäspar sista timmen.
Sen väner det och jag tröstar mig ändå med att köpa chili cheese på McDonalds som inte heter chili cheese, men lika gott! Eller nej, vem försöker jag lura? Chili cheese på Max är bäst. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0