GULASCHSOPPA & VILJAN ATT BLI BLOND




Alltså... Jag har fått en knäpp. Jag har fått för mig att jag ska göra egen gulaschsoppa. HAHAHA! Så nu sitter jag här i köket med alla ingredienser på köksbänken och väntar på att jag ska få tummen ur och börja tärna köttet. Vet inte riktigt vad jag har gett mig in på. Tur att jag är ledig imorgon så jag har tid att diska och städa hela köket som kommer vara gulaschdränkt efter att jag har varit i farten.

Förresten så är jag jäkligt sugen på att bli blond igen. Dör lite när jag ser bilder på mig själv som blondin. Pratade med min frisörkompis Oki och hon sa att det är ett jäkla projekt och ett dyrt sådant (precis som jag redan visste då jag gjort det två gånger tidigare i mitt liv). Men jag får se hur jag tänker gå till väga och hur långt mitt hår kommer vara under tiden.

Men en sak är  i alla fall säker - som det ser ut nu växer mitt hår väldigt fort. Thank you God.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0