FINT VÄDER-PROMENAD!


Vaknade även idag upp på världens mest strålande humör. Tror ni det kan bero på vädret? För utanför är det hur soligt som helst, himlen är blå - inte ett moln så långt ögat kan nå - och framförallt så är det ingen snö! I och för sig har det inte varit det på länge, men när jag kollade en stockholmsblogg och såg att det var massa snö där insåg jag vilken tur vi har nere i blåsiga Skåne, hehh...

Har precis ätit lite Yosa med skogsbär (så jäkla gott!) och ska dra på träningskläderna nu. För det blir nämligen en långpromenad i det fina vädret nu. Det är vid sådana här tillfällen jag önskade att jag hade Spotify i mobilen...

Sen måste jag till Skånetrafiken innan de stänger och köpa ett nytt tågkort, buuhuu dyrt. Och eftersom jag inte har tagit någon ny bild betyder det att jag måste ha en ett och ett halvt år gammal bild där jag är helt röd i ansiktet och ser ut att ha världens underbett. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0