I måndags var det alla hjärtans dag, tror inte någon har missat det, och jag var på otroligt bra humör hela dagen, nästan haha (störiga tanter på bussen). Men dagen började bra med ett morgon-sms från min finaste, träning och sen skola och lite tjejsnack med min lundakompis Oki som jag brukar ha sällskap med till tåget eftersom hon bor supernära stationen. 

Drog till biblioteket när tåget kommit in Helsingborg, satt där ett tag innan jag åkte hem till F som hade gjort en kaka! 

Vi hade bestämt oss för att inte direkt fira alla hjärtans dag med presenter och sånt (precis som väldigt många i min klass!) så istället åt vi choklad/cocoskakan som han hade gjort, tittade på film och pluggade lite. En helt perfekt alla hjärtans dag om jag får säga det själv. Just eftersom jag inte känt den här pressen inför alla hjärtans dag som jag brukar känna. 

En annan fin sak med alla hjärtans dag är att Hewew och Helmi fyller år! I måndags blev alltså Hewew två och och Helmi ett! Detta firades med att de fick sova i sängen, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0