DET ÄR BRA ROLIGT PÅ VÄLA





Har haft en sjukt rolig dag på Väla och IKEA med Therese idag. Vi har skrattat åt precis allt, sett manboobs på en skyltdocka, skrivit Svetlana på städschemat vid toaletterna och flamsat riktigt mycket. Vi åt jättegod mat på IKEA och drack goda drycker, efteråt mådde vi mindre bra, haha.

Nu när jag tänker efter så vet jag inte riktigt vad jag har handlat... Måste tänka efter lite... Just det! En massa trosor, en halsduk och lite fler burkar och annat mög på IKEA. Kan fota och lägga upp sen! Men nu har jag en massa andra bilder att lägga upp. Så nu blir det ett bildregn eftersom jag är kass på att sprida ut bloggningen och måste ta allt samtidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0