DE FÖRRA KLASSFESTERNA



FÖRSTA KLASSFESTEN: den första gången vi festade med varandra (om man inte räknar med studenten) var vi hemma hos mig och det var kaos i hela lägenheten. Vardagsrummet var fullt, folk blev utelåsta på balkongen, jag fick oväntat och ovälkommet killbesök i min säng av 3 klasskompisar som bestämde sig för att ligga där ett tag och leka nyckelpigor, H&J fick tag på en vattenpistol som vi sen fick gömma i tvättmaskinen för att alla inte skulle bli blöta. Efter några vilda timmar hos mig drog vi ut och gjorde stan osäker, dock splittrades alla.

FULLAST: Matilda J.




ANDRA KLASSFESTEN: det var nog den sjukaste klassfesten, än så länge. Vi var hemma hos Henke i ett hus med pool, hundra rum och alldeles för mycket tequila. Vi spelade sjuka spel, sjöng alldeles för mycket, folk hade deep talks och det pratades om att bada nakna i poolen och folk började till och med ragga på varandra. Kvällen tog liksom aldrig slut. Det var ingen utgång men däremot en sjuk hemmafest!

FULLAST: Rätt blandat, men definitivt någon av Hannes, Linda, Danne eller Johan.




TREDJE KALSSFESTEN: strålande väder och grillmästarna B&H (heheh) grillade på Jessicas SJUKA altan/balkong som gick runt hela huset, vi spelade massa spel, dansade i sofforna, vi hittade två klasskompisar som hånglade nere i källaren och som inte släppte varandra ur sikte efter det och efter hur många timmar som helst ute på landet i världens största hus åkte vi in till stan och festen fortsatte där.

FULLAST: DEFINITIVT Henke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0