DAGENS PLANER


  • Ska iväg och träna alldeles strax
  • Hem och äta
  • Försöka städa lite
  • Plugga
  • Skola
  • Träffa Therese
Ska ÄNTLIGEN få träffa min den tredje delen av mig själv - MIN PEPPI! Har inte träffat henne på skitlänge. I och för sig träffar jag knappt någon all förutom mina klasskamrater nu när jag pluggar så mycket, så det ska bli riktigt gött kött att få peppia lite ikväll.

Funderar på att dra inom OJ eller ICA och köpa goda nyttiga saker till ikväll. Men det får vi ta efter skolan i så fall, för mycket att göra just nu!

Kommentarer
Postat av: Tess

Aw din tredje halva <3

HEJJA FREDDAN OCH MARTIN HAHAH!



2011-02-03 @ 23:12:26
URL: http://theresehanssons.blogg.se/
Postat av: m

Jaa, men jag hade ju inte träffat dig på en evigheeeet! Och jag vet att jag är en halva av dig med ;)

2011-02-04 @ 16:06:01
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0