BÄSTA LÖRDAGEN


Åh, har haft världens mysigaste och bästa lördag idag!!!

Vaknade och var på strålande humör, så var även vädret. Låg i sängen till tolv och drog mig. Sen åkte pappa och handlade fyllning till pizzan som han skulle göra och jag var snäll dotter och gjorde degen så länge. Och cupcakes med gul citronfrosting! När papps kom hem gjorde vi klart pizzan. Jag hoppade sen in i duschen, tvättade håret ocj sen åkte jag hem till min loverboy.

Hemma hos F var det fullt med folk eftersom de hade gäster. Så vi åt en massa mat (sjukt gott var det!) och hans gravida syster var där, åh, ska bli så himla roligt när barn nummer två kommer! Förutom det så busade vi en massa med Ajša och sen mös F och jag hela kvällen tills han körde mig hem. 

Har precis bäddat ner mig i sängen, ska se lite Desperate Housewives innan jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0