BABY, JAG TROR JAG ÄR KÄR




Skola, biblioteket, gymmet med min finaste, matlagning, plugg och lite mer plugg. Så har min dag varit! Faruk duschar så jag bloggar lite, men säg inget, han ska få tro att jag har varit duktig och pluggat hela tiden, hehehe.

Håller på att ragga en kompis att göra Livsberättelsen med nu eftersom Oki svikit mig för Ola. I will never forgive you!!! Sitter och skickar hatsms till henne nu, haha. Men kommer antagligen kunna jobba med Mårten. 

Tror förresten att jag på riktigt hade kunnat somna inom en halvtimme. Jag har varit uppe sen sex imorse och idiotjävlaSkånetrafiken hade ett KORT tåg när jag skulle ta det klockan sju. Hur tänkte de där egentligen? Det är ju då som flest människor tar tåget... Så det var helt fullt i gångarna, på sittplatserna och i de små utrymmena vid dörrarna. My god. Imorgon är jag ledig och ska läsa hela dagen. Har fått världens tråkigaste bok.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0