ALDRIG FREDAGAR IGEN

Hade sjukt kul igår förutom att jag aldrig går ut på fredagar igen. Tivoli dominerades nämligen av bitchiga småtjejer (som hade kunnat vara min syrra, haha) och störiga småkillar. Men trots det och trots att jag fick världens vassaste armbåge i 100 km/h i mitt huvud och x antal stampningar på fötterna, så var det roligt, för jag fick ju vara med mina bästa - Migis och Therese. Saknade dock Antoni...

Drog hem vid två eftersom jag var så himla trött, hoppade till och med över McDonalds som tjejerna gick inom. SÅ trött var jag! Slocknade direkt när jag kom hem och nu sitter jag och äter tonfisksallad och tittar ut och funderar på om jag ska våga mig ut i det otroligt fina vädret. Solsken, det var längesedan, låter lite skrämmande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0