3 SANNINGAR


Nu ska jag berätta en jäkligt äcklig sak för er. Men den är också väldigt sann. Som mina kompisar redan vet så är mitt hår OMÖJLIGT att styla och kräver minst en halv liter hårspray för att hålla någorlunda. Men jag har nu kommit fram till att det finns 3 saker här i världen som gör mitt hår hyfsat arbetsbart. 
  1. Svett. It's true. Och högst upp på listan kommer det också.
  2. Saltvatten. Efter soliga dagar vid havet är mitt hår som bäst.
  3. Saltvattenspray. Inte riktigt samma effekt som riktig saltvatten, men har man i tillräckligt mycket så.
Det är alltså salt som gör mitt hår formbart. Vågar jag erkänna att det idag är som allra bäst? X antal träningspass utan att tvätta håret, hmm.. So fresh you can taste the crunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0