2003


Mini-Michelle

Hittade en gammal bild på min dator som jag scannat in för ett tag sedan. Bilden är tagen 18 juli 2003, jag var alltså nyss fyllda 12 och var och campade med min kära far på Öland. Här står jag då på den omtalade stranden - Böda strand.

Vi campade några dagar på Böda Camping men det var lite för familjigt för mig och min pappa så vi drog vidare till Klintan som var lite mer relaxat än Böda. Efter Ölandstrippen åkte vi vidare till Göteborg för att hälsa på familjen Lilja. Tanken var också att vi skulle ta Västervik på vägen dit, men eftersom vi ransonerade vår tid till Öland och Göteborg istället blev det inte så. 

Men till bilden - åh, jag ser sjukt liten ut. Liten och blond i en miniliten turkosblå bygelbikini. Varför i hela friden hade jag bygelbikini till mina A-kupor? Haha, kommer osökt in på mitt första bh-köp... Vi tar det någon annan gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0