MY DAY



Detta möttes jag av när jag kom ner för trappan - alltså samma syn som jag lämnade när jag gick uppför trappan natten innan för att sova.



På lunchen tog Silver och jag en promenad i skogen. Det var lite för varmt för oss båda, så efter 15 minuter i högt tempo var vi båda sjukt varma och rätt trötta.



Mina magic legs som är sjukt snabba



Gick förbi golfbanan där vi bor, Lavender Park



Här är en stig i skogen vi brukar gå på



Käkade lite is när vi kom hem



Lite mer is (vet inte riktigt om det är bra för hundar att äta is, men hon gillar det och hon verkar ta det lugnt med dem, så det blir nog inte så himla kallt i magen eftersom hon mest skrapar sönder dem och äter krosset)



Efter lite chillaxing i trädgården gjorde vi lunch till oss vuxna och tog sedan med oss barnen i vagnen och gick in och tittade på stan. Tog dock inte med mig kameran, vilket var väldigt synd eftersom vi gick in på horse racingbanan som är väldigt känd här i Ascot. 



Tittade lite på Cbeebies innan det blev matdags och sen läggdags för killarna



När killarna åt satt jag i Silvers säng och mös med henne



Busfröna äter. Mamma och pappa i för- och bakgrunden


När kidsen gått och lagt sig åt vi vuxna (de är vuxna, jag räknas fortfarande som barn, right?) middag, drack vin och provade Ylvas soon to be published-likör. 

Efter det åt vi choklad i soffan och tittade på Black Swan (jag såg den för andra gången) och den var bra, men fortfarande lite överdriven handling.

Och nu sitter (läs: ligger) jag här och ögonen går i kors på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0