TODAY


När jag vaknade upp imorse var "aaah, jag är ledig!!!" allt jag kunde tänka. Nu när dagen börjar lida mot sitt slut längtar jag nästan till måndagen. Det kan bero på att jag inte har speciellt mycket att sysselsätta mig med här. Shit, måste skaffa vänner här.



Gick i alla fall på upptäcktsfärd med Sillebille och här står hon fint och spanar över London Road. Vi var ute i nästan två timmar och var rätt slut när vi kom hem.

Hemma satt de och åt lunch med fransmännen. Det var plockmat, typ tapas, megagott! 

Packade sen upp på mitt rum som sagt och fräschade upp mig lite!



Efter dagens promenad var Sillebille och jag sjukt trötta så vi placerade våra rumpor i soffan och tittade på en miljon avsnitt av Come dine with me. Englands motsvarighet till Halv åtta hos mig.

Klockan sex började Harry Potter och jag var överlycklig! 

Det var bara Alex och jag hemma då Ylva var ute och åt middag med sin andra kompis som kom lite tidigare på dagen. Så vi satt i vardagsrummet och tittade på HP. Kvällsmaten intogs halv åtta ensam vid köksbordet tillsammans med mejlen och världens största omelett. Proppmätt! 




Gosse!


Och nu ska pensionären lägga sig i sängen och se på film och äta halväckliga aprikoser och dricka te ur världens största mugg!


UPDATE: Självklart ligger Icefilms nere nu, ååh. Den gör alltid det när jag är själv och ska se på film...

Finns det några andra streamsidor!?


Kommentarer
Postat av: paulsten

sidereel.com! finns olika länkar, vissa är samma som icefilms (bra kvalle!) FY VAD SÖT HUND :') är familjen svensk förresten? försöker säga ylva på engelska!

2011-08-07 @ 00:56:32
Postat av: maja

letmewatchthis.com =) love u

2011-08-07 @ 10:14:09
URL: http://thecitylife-majal.blogspot.com
Postat av: m

paulsten: åh tack! ska prova någon gång när jag har tid haha. har de lika många filmer som icefilms? för icefilms är riktigt bra, uppdaterar skitbra! bra kvalle är bra!



JA visst är hon :) familjen är svensk! mamman är i alla fall, och pappan från brasilien, men kan svenska (lyssnar hellre än pratar), men han säger ylva på engelska! mer yyuulva haha!

2011-08-08 @ 00:36:08
URL: http://lemichelle.webblogg.se/
Postat av: m

maja: thanks hun, love you too!

2011-08-08 @ 00:36:32
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0