TITANIC

Sitter i soffan med Silver som ligger och snarkar och fiser. Vill ni ha ett tips? Ge inte hundar salami, de fiser så jäkla äckligt då.

Ser slutet av Titanic som går på TV och försöker att inte böla sönder, blödig som jag är. Resten av familjen sover redan, men eftersom jag sov fyra timmar i eftermiddags är jag inte så himla pigg på att sova. Hade därför velat göra något ikväll, skulle egentligen med James på bday party, men var för trött innan så pallade inte. Men det har faktiskt varit väldigt mysigt att vara hemma med alla andra och äta lazy dinner framför TVn och sen titta på en film tillsammans. Måste alltså säga att jag är nöjd med min kväll.

Imorgon hoppas jag på att James inte är för bakis så vi kan hitta på något! Måste ju ta vara på min sista lediga dag nu på ett tag, för sen väntar full rulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0