SKYPEDATE MED MINA FINA


Mitt öga till vänster, som ser väldigt brunt ut (tror det var därför antonia ville print screena) och Migis till höger som nästan ser grönt ut.

Skypeade med Antonia och Migis på andra sidan Nordsjön innan, och det var... ja, som vanligt!

Som vanligt = crazy.

Det var riktigt mysigt och det fick mig att sakna dem lite mer (jag vet, jag är knäpp. Vanligtvis brukar man sakna någon lite mindre när man pratar, men för mig är det tvärtom, vill ha mer!!!). Efter ett bra tag, men ett för litet tag i min mening, fick vi avbryta för de ropade Maaat från nedervåningen.

Har nyss skypeat ett par timmar till med F och vi pratade om framtiden. Antagningsbesked 2 kom idag, spännande! Mer än så vågar jag inte säga om det inte blir något. Men blir det så är det nice. Och då får vi se vad som händer framöver :) 

Flyttar kanske vidare efter England i så fall! :)

Nu ska jag borsta bissingarna och sen lägga mig.
Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge ska du vara i england? hur gör du och f nu? :) kram!

2011-08-09 @ 06:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0