SILVER GILLAR ATT SOVA I MIN SÄNG


Silver i min säng för några dagar sedan (innan jag bytte sängkläder, nu är hon bannad!)

Det har varit väldigt soligt här idag, så vi har varit ute mycket och jag har försökt jämna ut min fina bonnabränna jag fick från när vi var på Thorpe Park. Gick helt okej, förutom att solen gick i moln på lunchen när jag svirade om till bikini. Så varannan minut tog jag upp och ner mitt linne som jag använde som täcke när det blev för kallt.

När killarna vaknat tog Ylva och jag dem till stan för att bli klippta (de ser nu ut som två ryska pojkar), också gjorde Ylva ett ärende på Posten. Det tog ett tag, så det var dags för mat nästan direkt. Vi grillade och åt i trädgården, var riktigt mysigt. 

Sen gick Alex och jag upp och badade killarna och nattade dem. Landade sen i soffan med Ylva och Alex och gick nyss upp på mitt rum.

Ska strax sova, för är så himla trött. Imorgon ska Ylva in till London så ska vara själv med killarna från nio till deras middagslur. Synd att det ska vara dåligt väder, ville bättre på brännan.. Fick en del färg idag faktiskt!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0