SILLYBILLY


Dett är Silvers favoritställning.
Hon lägger mer än gärna hela tyngden i min hand och myser.


Idag har jag haft en riktigt aktiv dag. Förutom imorse då det spöregnade här, så killarna och jag var mest inne och tittade på Cbeebies (barnprogramskanalen). Efter deras lunch gick jag ut med hunden en sväng (som hatar regn och därför inte hade velat gå ut på hela morgonen) och hon var rätt kissnödig kan man säga. Hon höll sig till uppfarten precis vid grinden, sen släppte hon ut det. Gick en liten promenad på 40 minuter runt dammen.

När killarna vaknade från sin middagslur tog Ylva och jag killarna och vovven ut på promenad i skogen. Det var väldigt skönt då det hade slutat regna. Vi var ute i ungefär en och en halv timme, sen slängde vi oss i soffan och tittade på Pettson och Findus.

Kvällsmat för killarna, sen bad och sängen.

När killarna badade stack jag ut med hunden igen för att springa en runda. Var rätt trött i benen så blev bara rundan runt dammen, så var inte ute mer än i typ 25-30 minuter. På gatan utanför vårt hus var det sjukaste bilköerna, men vi blev framsläppta av snälla bilförare.

Kom hem, duschade, sa natti till killarna och sen skypeade jag lite med Antonia. Visade runt i huset och hunden. Sen gjorde Ylva mat och sen väntade vi på Alex som blev försenad från jobbet pga tågtrafiken. Började utan dem etfersom jag var så himla hungrig och hade bestämt Skype-date med Faruk.

Så nu har vi skypeat ett tag och är så himla trött. Ska ner och se vad Ylva och Alex gör, kanske ta en kopp te och sen gå upp och lägga mig.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0