RIKTIGA KLÄDER, SMINK & NYDUSCHAD





Börjar bli lyx för mig nu att ha "riktiga" kläder och inte pyjamas/myskläder som det lätt blir då det är mest bekvämt och man blir så himla skitig med två barn och en hund. Så nu känner jag mig lite som hemma när jag är sminkad, nyduschad och inga myskläder! 

Idag har jag varit på en långpromenad med Silver i två timmar, vi gick på lite upptäcksfärd i Ascot. Kom hem, åt lunch med Ylvas franska gäster som var på besök, gick sen upp till mitt rum och packade upp mina saker (har varit full rulle hela veckan och när jag väl varit ledig har jag inte orkat ta itu med det) och sen hoppade jag in i duschen för en långdusch.

Klockan är fem här nu och ska nog gå ner och se vad resten av familjen gör. Ylvas andra kompis är nu här, har inte hälsat på henne än... Så borde nog gå ner och göra det nu. Och se vad det blir för kvällsmat, heheh jag är hungrig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0