HUSET I ENGLAND DÄR JAG BOR



Detta är ena sidan av den ENORMA trädgården. Och detta är typ den lilla sidan.



Här är den stora sidan av trädgården och jag tror inte ni förstår hur stor den är. Har inte ens fått med hela utan det är en del på vänster sida som fattas. Bättre bilder kommer väl antar jag.



Baksidan av huset! SÅ fint.



Nu tog iPhone-bilderna slut så här kommer en med min vanliga kamera som jag tog strax efter vi gått ut från grinden för att gå till ponden. Det är så himla fint. Väldigt engelskt, men väldigt mysigt och fint. Och rummen är faktiskt inte så mörka och dystra som man kan tro utan väldigt ljusa och mysiga!


Kommentarer
Postat av: Antonia

FY!! VILKET UUUNDERBAAART HUUUUS <3 <3 <3

2011-08-05 @ 18:21:51
URL: http://ascaa.tumblr.com
Postat av: m

Antonia: Ja, det är verkligen AMAZING!

2011-08-05 @ 23:47:27
URL: http://lemichelle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0