GOOD NIGHT ASCOT





Ska hoppa i säng nu (skulle egentligen varit i säng klockan tio, men ni vet ju hur det oftast blir... Inte så i alla fall!) och få lite skönhetssömn.

Ena killen som jag passar, Viktor, tyckte jag såg ut som en kines i min frisyr och höll på att kissa på sig av skratt när jag gjorde som jag gör på mittersta bilden, haha... Ni som känner mig och har sett mig göra så vet hur jag hoppar till och kan därför föreställa er när jag säger "tjooong" som en kines... Han tyckte det var megakul i alla fall, haha.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Helena

för det första så har jag en bloglovin-knapp till vänster på min sida



för det andra så är det ju annars bara till att gå in på bloglovin o skriva bloggadressen i sökrutan så kan du ju lägga till vem du vill :)

2011-08-19 @ 08:36:25
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0