CUTEST KIDS ON THE BLOCK


Så här har min dag varit!
Var ensam med pojkarna från nio och fram tills de sov middag, och mesta delen av tiden var vi ute och gick. Vi gick till skogen precis bakom vårt hus, kittlade varandra med grässtrån, hoppade från samt satt på stubbar, letade pinnar och stenar och sprang upp- och nerför backar.

Det var riktigt mysigt och det blev en himla workout för mig när jag skulle putta vagnen, med killarna i, uppför backar innan jag kunde ta ut dem ur den. 

Ska gå och lägga mig nu, James har hängt här ikväll och han gick för ett tag sedan (okej, ett bra tag sedan men jag är så himla slö med tandborstning och allt det här, plus att jag alltid fastnar framför datorn). Det blev i alla fall alldeles för sent, så måste sova nu! Natti!













Kommentarer
Postat av: Helena

brukar läsa din blogg men är lit dålig på att kommentera så ville bara säga Hej :)

2011-08-18 @ 11:05:35
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Helena

Hallå tjejen :) tack snälla :) lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. kram*

2011-08-18 @ 21:41:28
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0