BLOGGAR FRÅN MIN INTERNET-TRAPPA

Internet på mitt rum är sämst. Men flyttar jag mig tre trappsteg ner för min dörr har jag utmärkt mottagning. Så imorgon ska vi se om vi kan flytta routern och få bättre mottagning på mitt rum. Oscar hade tydligen jättebra mottagning. I mitten av sängen, haha.

På tal om sängen ska jag snart hoppa i min underbara dubbelsäng.

Sov som en gudinna inatt. Det var dock lite ovant när jag släckte lampan och det var bäckmörkt och absolut tyst. Men det är tur, för det behövs när man passar kids hela dagen. VÄLDIGT utmattande kan jag berätta.


Tittar på klockan på datorn hela tiden och bara wtf, är klockan redan tio i elva? Men icke. Jag har en hel timme extra! "Extra"... 

Nu ska jag skypea lite till i min privata trappa med internet, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0