VARMA SOMMARVINDAR


Höhöhö, det ser ut som min vänstra axel är jättebred.
Annars ser jag ganska stirrig ut.


VARMA SOMMARVINDAR: Har ni känt så underbart väder det har varit i Helsingborg idag? ÅH, LOVELY! Sommaren är på väg.

Så vad har hänt idag? Jo, jag har varit på modevisning på Familia med alla andra bönder för att titta på min snygga Therese som gick på catwalken. Faruk körde världens luring i morse och sa att han inte ville med, sen när jag skulle ta på mig till bussen sa han åt mig att stanna och att vi hade massor av tid. Hade vi ju inte alls det... "Jo, för det tar bara tio minuter att köra ut till Hyllinge". Så han följde med! Blev skitglad! 

Fick saker ut Tess goodiebag hon inte ville ha - skohorn och klädroller. Sjukt användbara saker. Skohornet fick dock Faruks föräldrar eftersom deras IKEA-skit hade gått sönder.

Drog MAXI en sväng innan vi åkte hem. Åt sjukt god mat. Åkte hem till hans syrra, man, barn och vovve och mös hela kvällen innan vi stack hem till mig. Har gjort sockerfri chokladmousse som jag ska prova nu (Faruk kör på gräddkolaglass som vanligt...)

HA DET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0