TUESDAY!

TUESDAY!: F's moster var ingenting att vara orolig över, inte hennes man heller. De är underbara! Men det var lite konstigt, vilket språk ska jag prata. Engelska eller knagglig serbiska? Men det löste sig fint.

Idag vaknade vi rätt tidigt, åt frukost tillsammans och sen gick vi ut på en superlång promenad. Hälsade på Dalle som jobbade på kyrkogården vid Pålsjö, vidare bort till hans syster nummer 2 för fika och mys i solen samt bus med hennes dotter. 

F och jag gick hem utan hans faster och hennes man, som gick vidare ner mot havet, och gick hem för att mysa, vila och äta lunch/kvällsmat. Åkte sen ut till Väla och sen MAXI, i vanlig ordning... Gud vilket tråkigt inlägg, men det är slut nu. Vi har precis kommit hem till mig och jag är helt sluuut! Ska dricka godaste LOKAN nu och sen tigga massage, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0