"TOM" ONSDAG

"TOM" ONSDAG: Jag är så trött att jag inte kan sova. Kan liksom inte slappna av...

Har hunnit med en himla massa idag i alla fall!

Vaknade vid åtta. Drog till skolan och somnade på Faruks axel på tåget. Hade ett totalt meningslöst seminarium och pratade lite med gruppen efteråt. Mötte upp Faruk igen och åkte hem. Åt hemma hos mig för att sen åka upp till HD för möte inför imorgon. Stack hem till Antonia. Gick långrunda med henne och Wilma på nästan två timmar. Satt i hennes säng och pratade tills det var kvällsmat. Pratade lite till. Missade buss nummer 1 så fick gå till Faruk för att hämta mina träningskläder. Missade buss nummer 2 och fick gå till Tess. Mös med henne och Maja och tittade på Big Brother. Missade buss nummer 3 och gick till Kopparmölle för att stå och vänta i 10 minuter på bussjäveln. Slut.

Så nu är jag, som ni kanske förstår, snortrött, men kan inte sova. Gillar inte att sova själv, så kan vara därför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0