SVÄVAR PÅ MOLN



SVÄVAR PÅ MOLN: Vet inte om ni kommer ihåg det, men för ett tag sedan skrev jag ett inlägg där jag förklarade hur jäkla lycklig jag var. Och kan ni tänka er, men det har hållit i sig sen dess! 

Förutom att jag nailade högsta betyg på tentan, har världens bästa pojkvän, de finaste kompisarna (även om en åker iväg imorgon), bästa släkten och pluggar roligaste kursen med de bästa människorna så känner jag mig bara så tillfredsställd med mig själv. Att jag lyckas kombinera allt så bra. Skola, vänner, träning, pojkvän, plugg utanför skolan, jobb och att hänga med mina släktingar samt mamma och pappa.

Även om jag svävar på moln måste jag jobba hårt för att stanna här uppe. Så nu måste jag plugga järnet i en timme till innan jag drar hem till Maja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0