SURPRISE

Sitter på bibblan igen, surprise surprise! Vi fick ingen plats i "fyrkanten" eller någon annanstans för den delen heller, så vi får sitta i caféet bland alla skrikiga och snoriga ungar...

Har varit jäkligt produktiv idag i alla fall. Somnade nio igår (stört) och vaknade med tuppen idag! Drog till Aktiverum supertidigt och var helt förvånad över att klockan bara var halv tolv när jag var färdigtränad och matad.

Vaknade och var på superdåligt humör men efter ett träningspass som blev lite hårdare än jag trodde, mat i magen och en dusch med min fina blev allt mycket bättre. Men nu ska jag återgå till pluggandet och sen se om F vill gå till OJ och köpa mat snart. Min mage kurrar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0