SUNDAY, CLOUDY SUNDAY







SUNDAY, CLOUDY SUNDAY: Vaknade upp hyfsat tidigt efter en helt okej natts sömn, förutom att F försökte väcka mig mitt i natten... Satte mig direkt vid skrivbordet och började på min studieuppgift. När nattugglan och sömntutan vaknat gick vi upp och åt frukost, sen frågade papps om vi ville hänga med till kyrkogården.

Vi agerade kyrkovårdare (mest F kanske, jag kollade mest så han gjorde rätt, som ni kan se på bild 1) och planterade blommor och hälsade på sniglar, daggmaskar, gråsuggor och tusenfotingar (nästsista bilden)

Sen lämnade vi farmor och åkte och handlade mat istället. Kom hem med asmånga kassar och hela diskbänken var helt fylld när vi lagt upp varorna. Ja, det är ju inte brist på mat om man säger så.

Gjorde världens godaste sallad till kvällsmat och sen har vi bara pluggat. Var för sig. I varsin hörna av rummet. Utan att säga ett knyst förutom typ "ööh, hur går det för dig?" ett par gånger. Fin relation! Jag blev nyss klar och F är snart också klar, så vi ska bara skriva ut möget och sen duscha och hoppa i bingen!


Kommentarer
Postat av: Tess

Larven; ööh!

Peppi och rollarotn: HAHAHAHHHA DÖÖÖR AV SKRATT!!!

2011-04-04 @ 21:38:20
URL: http://theresehanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0