SPOTIFY HOPPAS PÅ FLER BETALKUNDER


Aftonbladet

SPOTIFY HOPPAS PÅ FLER BETALKUNDER: Ja, då undrar jag - vad skulle anledningen annars vara till att de slopar gratistjänsten?

Fick ett mejl från Spotify som berättade att de från och med 1 maj kommer begränsa lyssnadet till 10 timmar per månad, cirka 200 låtar, samt att man endast får lyssna på en låt fem gånger. Totalt fem gånger i månaden eller fem gånger totalt, totalt undrar jag då...

Personligen kommer jag förmodligen inte att skaffa premium. Jag tycker detta är ett dåligt knep för att tjäna pengar och det gillar jag inte. Kommer förmodligen också sluta använda Spotify helt, de har ändå så dålig kvalité på låtarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0