SOLIG DAG, MEN TRÖTT TJEJ

SOLIG DAG, MEN TRÖTT TJEJ: Jag är så jäävla trött... Det är helt sinnes.

Tidigare idag slog jag rekord i långsamhet när jag cyklade ut till Domsten, men jag har två anledningar till det 1. har inte tränat kondition på två veckor (förutom det köttiga indoorwalkingpasset igår) och 2. (den viktigaste) jag hade ingen astmamedicin med mig så ville inte riskera något. Sa hej till Migis och vovvarna för att sedan cykla hem igen och hoppa in i duschen och käka frukost och lunch, fast ändå ingen brunch.

Stack sedan bort till min, Migis och Antonias frisör där de fräschade upp frisyrerna.
Drog och köpte kinamat och sen upp till Vikingsbergsparken och satte oss på en filt och åt, mös och planerade Valborg. Sen fick vi besök av Tess ett tag och sen även Simon, Robin, Maria och hennes pojkvän Viktor. 

Frös röven av mig och höll på att kissa ner mig efter fyra timmar i parken, så drog med Antonia hem och lånade hennes toalett. Och nu sitter jag här och väntar på min älskling! Ska nog äta lite kvällsmat nu också för börjar bli hungrig!

Bilder från dagen kommer sen förresten! Typ imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0