SÅ TRÖTT ÄR JAG



Det är en fräsch och trött tjej som skriver
med sovtotte, gårdagens smink coh gårdagens kläder.


SÅ TRÖTT ÄR JAG: F kom till mina kusiner igår och underhöll mig när kidsen gått och lagt sig (efter att Theo läste godnattsaga för MIG!). Moster + man kom hem strax efter tolv och vi satt kvar och pratade ett bra tag, för att sedan drivea hem.

Alltid när man vaknar upp i F's säng känns det som att man varit på världens träningspass och jag har ingen aning varför. Man är inte så sugen på att dra till gymmet samma dag i alla fall, som egentligen var min plan för eftermiddagen. Var i alla fall fortfarande trött när jag vaknade vid kvart över tolv (har inte sovit så länge på sjukt länge, vaknar alltid med tuppen numer...)

Efter utfodring drog vi till hans syrra för att hjälpa till med maten inför ikväll samt bära ner till bilarna och köra iväg till lokalen i stan där vi ska tillbringa lördagskvällen.

Alltså - nu måste jag duscha, tvätta håret och bli fresh inför ikväll. Och hitta något att ha på mig! Som ni ser på bilden ovan är jag inte jättefräsch just nu. Sovtotte, gårdagens smink och kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0