SÅ GIVANDE

SÅ GIVANDE: Vill dö så ont i huvudet jag har.

Men, så här har min dag sett ut i alla fall, jävligt givande...

1. Väntade på sjukhuset i 2h innan jag kom in och fick höra att jag inte alls var dålig men att jag ändå borde flytta ifrån min lägenhet. Borde inte jag själv kunna avgöra om jag mår bra eller inte?

2. Cyklade långt ut på Drottninggatan för att prata med husägarna utan att få komma in. Även om det är deras besöksadress.

3. Lunchade med pappa, åt tills jag dog. Det var sjukt värt.

4. Var på möte på Miljökontoret, det var också sjukt värt.

5. Slogs med pensionärerna på OJ när vi handlade till farmor, gick sen hem till henne och lämnade varorna och pratade lite.

6. Apoteket där vi fick vänta i 30 minuter men blev underhållna av världens härligaste gubbe som bara skrattade hela tiden. Köpte medicin för 1900 kronor.


Ska träffa Faruk nu. Vi ska lägga oss i någon park och bara mysa. Har bytt om till shorts som jag antagligen kommer få käka upp. 100 spänn på att det blir kallt som fan så fort jag går utanför dörren.

Sa jag att jag hade huvudvärk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0