POWERWALKDAGEN MED PEPPI

POWERWALKDAGEN MED PEPPI: I onsdags mötte jag Tess på Gröningen och gick vidare bort mot Pålsjöskog där vi gick 7km-rundan, sen tillbaka in till stan och bort på söder för att köpa frukt och hem till mig. Detta resulterade i en promenad på ~1.4km och två trötta tjejer (finns ju en jäkla massa pollen i skogen så var helt utslagen resten av dagen)

När vi kom hem till mig var det dags för mat!

TESS LUNCH:

Måste dock säga att barnmaten luktade sjukt gott!




MIN LUNCH:




Sen skulle Tess hem och satte sig på golvet för att snöra skorna. När hon skulle gå fick jag ett sånt jäkla skrattanfall för hon hade en melon och några kiwisar i en påse som hon skulle bära när hon gick hem. Övertrött som jag var tyckte jag det var skitkul när jag la ner hennes frukt i luvan på hoodien. Skrattade så jag grät! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0