PÅSKMIDDAG HOS MORMOR


Träffade mamma på parkeringen (måste bara berätta för er att jag har hittat världens genväg från vårt garage till min mormor, tog typ 13 minuter! Okej, sen är ju jag världens snabbaste cyklist också)

Det var nässelsoppa och jag ÄLSKAR nässelsoppa, så sjuktsjukt gott!


Man kan säga att Theo var sugen på glass - pinnglass i ena handen och skopglass i andra

PÅSKMIDDAG HOS MORMOR: I lördags efter cabbeturen var det påskmiddag på schemat och jag var lite orolig över min cykelväg från garaget till mormor, trodde nämligen det skulle ta mig en halvtimme att ta mig den vägen och att jag på något sätt skulle missa nässelsoppan. Men så kom pappa med världens genväg och jag var framme på mindre än en kvart! På parkeringen hittade jag lillasyster och mamma som var så fin i sin långklänning.

Maten var asgod och det kändes som jag hade ätit ett helt lamm när middagen var klar. Satt och softade på balkongen med frukt och glass innan jag skulle iväg på Ericas 21årsfest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0