MATREVOLUTIONEN & POWERWALK MED MAJA


MATREVOLUTIONEN & POWERWALK MED MAJA:
Precis kommit hem från en underbar morgonpowerwalk med Maja och vovven. Gick från F till Maja, sen den gröna 7 kilometersrundan och sen tillbaka till Maja igen. Tog faktiskt bussen hem, knöt mina skor för dåligt så har fått skoskav - igen! Var faktiskt riktigt skönt att ta bussen... Satt och läste boken jag fått låna av mamma: Matrevolutionen.

Det var SÅ härligt att få träffa Maja igen! Jag var typ helt matt i början och sa till henne: jag har så mycket att säga, så jag vet inte vart jag ska börja. Men det löste sig och två timmar senare hade vi hunnit gå igenom det mesta. Blev dock idiotförklarad eftersom jag inte visste vem Moder Teresa var, så det blir google nu innan jag hoppar in i duschen. Pinsamt. Blandade ihop henne med Jungfru Maria...

Ska renskriva vår enkät också och skriva ut den så gruppen får ge sitt godkännande och sen åka till Lund och prata med min lilla grupp. Måste packa träningsväskan innan jag drar så jag bara kan sticka upp snabbt och hämta den, för ikväll blir det Body Pump med Maja.

Hektisk dag, men jag gillar det!


Kommentarer
Postat av: Maja

Uuunderbart att träffas, love you! och ja, google PRONTO! <3

2011-04-05 @ 14:04:16
URL: http://thecitylife-majal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0