IGÅR VAR DET SÅ HÄR...



Min sötnos igår när vi kom hem från träningen.

IGÅR VAR DET SÅ HÄR: Det var en skolfri dag och ärligt talat kommer jag knappt ihåg vad jag gjorde.

Missade i alla fall bussen när jag skulle hem från F, fick stå och vänta i regnet i 10 minuter. Hade planerat en promenad med mamma, men eftersom det pissregnade hela jävla dagen drog jag till gymmet istället och körde världens överkroppspass med F när han kommit hem från Lund. Sen åt vi min fantastiskt goda ost- och spenatpaj och sallad (som ni ser på bilden ovan). Tittade lite i min bok som F köpte till mig (det var fan att alla tre exemplar var utlånade på bibblan så man var tvungen att köpa den, men min snälla pojkvän gjorde mig en tjänst och köpte den åt mig eftersom jag inte orkade åka till Lund för att göra det).

Mös hela kvällen - förutom en runda till OJ, känns som jag bor i den affären - och tittade på avsnitt vi missat av Halv åtta och Mästerkocken. Jag åt min äckliga hemmagjorda glass medan F mumsade i sig gräddkolaglass, haha. Livet är bra orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0