I TORSDAGS


Klippte mig lite!



I TORSDAGS: Så här såg jag ut i torsdags när jag log, var övertrevlig och kontrollerade allas HDpass på Väla när de hade Galen Shopping. Om man bortser från några som försökte smita in utan HDpass genom att ignorera en eller bli asförbannad så gick det bra och var riktigt roligt. Det stormade verkligen in folk när dörrarna öppnades! 

Min finaste och jag fick en liten paus i slutet så vi också hann gå i affärer. Jag hittade ingenting, men F hittade asballa skor! Efter jobb drog vi till McDonalds och jag skulle köpa en hamburgare utan bröd - gör aldrig det på McDonalds utan dra till Max istället där du får två stora salladsblad istället för bröd. På McDonalds får man köttet på en SALLADSBÄDD! Blev sjukt missnöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0