HÄRLIG TIMME I SOLEN

HÄRLIG TIMME I SOLEN: Har precis ätit sen lunch och äter nu paj till efterrätt, sjukt värt! Det har varit en rätt... omständig eller oproduktiv dag ska man kanske säga, hittills. Men jag klagar inte för vädret är underbart!

När jag kom till Lund skulle jag ta en buss mot Annehem där jag och min grupp skulle göra vår enkätundersökning. Första gick jag till fel busshållplats och bombade stackars Rasmus med var är jag- och var ska jag- sms. Efter bra guidning kom jag på rätt buss och när min hållplats är nästa trycker jag på Stopp-knappen, går sedan mot dörren som inte öppnas!? (Killarna berättade att man måste trycka på Stanna-knappen också för att dörren ska öppnas...) Sen får vi stå och vänta i EN TIMME på försenade Max som blev jättesen eftersom han missade bussen i Malmö.

Under tiden vi väntade satt vi och stekte i solen på en gräsmatta och snackade skit.
När Max slutligen kom gick vi in på skolan och fick beskedet att vi inte kunde göra undersökningen idag utan skulle komma tillbaka efter påsklovet... 

Så idioterna beslutade sig för att gå från skolan till centrum. Idioterna var vi. Men det var en mysig och varm promenad! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0