FY FAN VILKEN MENINGSLÖS KVÄLL


Gjorde paj som jag inte ätit än. Åt mig illamående på tonfiskröra. 

Har inte pluggat ett skit.

Har tittat på totalt meningslösa tv-program och suttit vid datorn samtidigt och läst en miljon bloggar, bara för att slippa plugga.

Jag är sjukt puss- och myssugen men ingen pojkvän i närheten.


Ååh, hatar att vara så här oproduktiv. Känner mig så jävla dålig. Helst av allt vill jag ut och springa nu, men det är kolsvart utanför mitt fönster så det är inget alternativ. Hade kunnat redigera och lägga upp bilder här men det har jag ingen lust med... Det är fan att man inte tränar på 24/7 så man hade kunnat gå till gymmet när som...

Jag vill göra något!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0