ERASE ME


Erase me - Kid Cudi ft. Kanye West
(Är ni lika otåliga som jag spola till ~0:40)

ERASE ME: Kom nyss hem från Tess där vi kollat på BB med Maja (dör på Martin, gift dig med mig!?). Pappa trodde jag var ett spöke när jag kom hem? 

Började i alla fall med att jag kom hem till Maja, efter att helt oväntat ha träffat min finaste på busshållplatsen som skulle hem från stan och som drog till Aktiverum efter vår biblioteksdate, och sen kom Tess också (vilken lång mening det blev...). Beslagtog hennes badrum och satte igång med toppningen av Majas hår så hon var fin inför Florida imorgon. 

Stack sen in till Tess och hade vår sista tjejkväll innan Maja kommer hem till sommaren igen.

Nu ska jag se HIMYM och sen sova! Skola imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0