DRINK BY PEPPI

DRINK BY PEPPI: Här är ytterligare några bilder från tjejkvällen vi hade för ett litet tag sedan. Tess skulle göra drinkar till alla på kvällen och när vi kom hem från handlingen på MAXI drog hon igång för att testköra välkomstdrinken.

Välkomstdrink by Peppi.





Vodkan var på språng och utan den går det ju inte! Men den dök upp efter sin lilla tripp.




Voilà!

Var ute och gick med Tess i tre timmar innan, för att sedan komma hem och dö lite i min soffa innan hon gick hem igen, så nu är jag så sjukt trött och ska lägga mig i sängen och kolla Desperate Housewives innan jag slocknar. Får nog besök senare av min finaste pojkvän. Inte för att jag har flera stycken men, ja. Han kommer i alla fall hit sen och det ska bli så gott att slippa somna ensam.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0