DET VAR ETT JÄKLA VIBRERANDE

DET VAR ETT JÄKLA VIBRERANDE: Blev kanske lite mycket bilder på mina två drömmän, men vafan. 

Har sovit... sådär inatt. La mig med lite batteri på mobilen så någon gång imorse började den pipa. Satte den på ljudlös men då vaknade jag istället av det frenetiska vibrerandet när den låg på nattduksbordet. La den i sängen istället, i hopp om att den skulle låta mindre.

Icke sa nicke.

La den på en kudde på golvet. Ännu värre. Så upp i sängen igen.

Precis när jag kommit in i riktigt fin djupsömn börjar Faruk SMS:a och är orolig över att jag inte kommit hem (messade nämligen igår när jag var på väg hem från Tess att jag missade bussen och skulle gå hem, sen glömde jag bort att säga att jag var hemma). Försökte ignorera messen, jag visste ju precis vart jag var - hemma i min säng och sov. Man tänker inte så bra när man är halvsovande.

Efter flera SMS och ett samtal vaknade jag upp på riktigt och insåg att jag borde kanske svara. Sen kunde jag inte somna vidare. Slutade med att jag började städa och tvätta. Måste äta frukost nu, sen duscha och hem till Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0