28 APRIL

28 APRIL: Denna dagen har varit rätt jobbig psykiskt. Tror jag vet vad som ligger till grund för mardrömmen, även om känns lite långsökt.

Har i alla fall haft en jättemysig dag. Började med morgonmys, städade lägenheten lite sen och vädrade både lägenhet och täcken och kuddar samt tvättade som en liten galning. Åt lunch i solen på balkongen där jag låg och stekte i några timmar och läste. Drog på mig shorts och en slapp tröja och stack till parken och hängde med Migis, Hektor och Antonia. Till slut var det bara Migis och jag kvar men sen började vi frysa så kom hem för ett litet tag sedan.

Ska hoppa på cykeln nu igen och möta upp F och hans kompisar (i långbyxor denna gång) och hänga. Imorgon ska jag till doktorn. Inte lika skoj.

-

Jag glömmer aldrig dina hemligheter
Det du är räddast för fast ingen vet det

Visst du kan skratta och låtsas som ingenting
Men jag vet allt om dig för du har varit min
Du är nån annan nu i och för sig
Men när du strippar och klär av sig är det samma grej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0